نیمه اول دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس با پیروزی سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان اوسمار به پایان رسید.

ارونوف در دقیقه ۱۱ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۲۵ دو گل پرسپولیس را در نیمه اول این مسابقه به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

داور: امیر عرب براقی

دقیقه ۱۱: اوستون ارونوف با یک حرکت انفرادی و یک تنه فنی، توپ را در میانه زمین از بازیکن آلومینیوم گرفت و در ادامه یک بازیکن دیگر حریف را نیز از پیش رو برداشت و با یک ضربه پای چپ دقیق و زیبا گل اول سرخپوشان را به ثمر رساند.

.

دقیقه ۱۷: عارف حاجی عیدی و سروش رفیعی از دو تیم با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقیقه ۲۵: حرکت در عمق عیسی آل‌کثیر این بازیکن را در موقعیت تک به تک با گوهری قرار داد که شوت این بازیکن در حالت نامتعادل، به شکلی جالب و زیبا از بالای سر دروازه‌بان آلومینیوم وارد دروازه این تیم شد.

.

دقیقه ۲۷: نام محمد خدابنده‌لو هم در بین بازیکنان اخطاری بازی به ثبت رسید.

دقیقه ۴۵: ارسال بازیکنان آلومینیوم روی یک ضربه ایستگاهی را امیررضا رفیعی به خوبی در اختیار گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.