باشگاه اینتر قصد دارد تا دو هفته آینده تکلیف ماندن یا جدایی بال هلندی‌اش را مشخص کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر که دو هفته پیش بیشتمین قهرمانی‌اش در سری A ایتالیا را قطعی کرد، حالا تمرکز خود را روی حفظ بازیکنان کلیدی‌اش گذاشته که یکی از آنها دنزل دومفریس است، هرچند هنوز نتوانسته با این بال هلندی برای تمدید قرارداد به توافق برسد. پایگاه خبری «Fcinter۱۹۰۸» در این باره گزارش داد؛ مدیران باشگاه اینتر احساس می‌کنند که دومفریس ۲۸ ساله برنامه‌ای برای تمدید قراردادش ندارد تا بتواند تابستان ۲۰۲۵ به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. باشگاه نمی‌خواهد این بازیکن را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد و احتمالاً در صورت ناکامی در تمدید قرارادش، تابستان پیش‌رو او را در لیست فروش قرار خواهد داد. طبق این گزارش؛ احتمال جذب آرون وان‌بیساکا از منچستریونایتد از سوی باشگاه اینتر رد نشده است.

پاسکواله گوارو خبرنگار ایتالیایی هم در این باره گزارش داد؛ مدیران اینتر تا دو هفته آینده با مدیر برنامه‌های دنزل دومفریس ملاقاتی خواهند داشت و همین ملاقات مشخص خواهد کرد که آینده حرفه‌ای این بال هلندی چه خواهد شد. هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از سوی اینتر به این بازیکن نشده است. گوارو همچنین مدعی شد که مایکل کایود از فیورنیتنا گزینه احتمالی اینتر برای جانشینی دنزل دومفریس نیست.

همچنین روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا در شماره امروز (سه‌شنبه) خود گزارش داد؛ باشگاه اینتر که خرید مهدی طارمی برای فصل بعد را قطعی کرده، همچنان به دنبال اضافه کردن مهاجمی دیگر به ترکیب تیم تحت‌هدایت سیمونه اینزاگی در تابستان پیش‌رو است چون اینتر در مقطعی از فصل جاری به خاطر افت لائوتارو مارتینس و مارکوس تورام در امر گلزنی مشکل داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.