سایپا و استقلال در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، نیمه نخست دیدار تیم های سایپا و استقلال از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

در ابتدای این نیمه استقلال بازی بهتری را به نمایش گذاشت و شاگردان مظلومی بیشتر تمرکز خود را به حملات از جناح چپ اختصاص داده بودند. در اواسط این دیدار تیم سایپا از شکل دفاعی خود کمی خارج شد و بازی متعادلی از سوی دو تیم ارائه شد.

اولین فرصت این دیدار را استقلالی‌ها در دقیقه ششم بازی به دست آوردند. ارسال یک کرنر از سوی خسرو حیدری با ضربه سر ابراهیمی همراه شد اما توپ او به شکلی خطرناک از کنار دروازه سایپا راهی اوت شد.

در ادامه و در دقیقه ۱۶ این دیدار روی اشتباه حاج محمدی، غلامرضا رضایی در شرایط مقابل دروازه استقلال قرار گرفت که می‌توانست با یک شوت دروازه استقلال را باز کند اما در آخرین لحظه فرشید اسماعیلی با پرتاب خود برابر توپ، مانع از گلزنی او شد.

در اواسط این دیدار استقلالی ها حملات خوبی را روی دروازه تیم سایپا تدارک دیدند اما در همه این حملات بی‌دقتی آنها و البته هوشیاری مدافعان سایپا باعث شد تا تهدید جدی‌ای روی دروازه تیم نارنجی پوش ایجاد نشود.

در دقیقه ۲۲ این دیدار علی قلی‌زاده از تیم سایپا، پشت محوطه جریمه تیم استقلال صاحب توپ شد و با یک ضربه فنی تلاش کرد دروازه آبی ها را باز کند اما رحمتی با یک شیرجه بلند توپ را در آغوش گرفت.

در اواخر این نیمه تیم سایپا به دلیل فشاری که تیم استقلال روی دروازه این تیم آورد مجبور به دفاع چند لایه شد و همین مساله ضریب اشتباهات بازیکنان سایپا را بالا برد اما آبی های پایتخت در ایجاد موقعیت چندان موفق نبودند تا اینکه سایپایی ها در دقیقه ۴۰ در یک ضد حمله موفق به گرفتن یک ضربه ایستگاهی شدند و این ضربه را ترابی به سمت دروازه استقلال زد که به شکلی خطرناک از کنار دروازه آبی ها راهی اوت شد.

در پایان این نیمه تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه به جایی نرسید تا بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

ترکیب سایپا: رادکو دوجکوویچ، سجاد مشکل پور، مجید ایوبی، ابراهیم شکوری، علی قلی زاده، روزبه شاه علیدوست، ابراهیم صادقی، علی زینالی، مهدی ترابی و غلامرضا رضایی.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، هرائر مگویان، امید نورافکن، امین حاج محمدی، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، جابر انصاری، خسرو حیدری و سجاد شهباززاده.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.