مصاف دو تیم پرسپولیس و نفت تهران با تساوی بدون گل در نیمه نخست خاتمه یافت.

به گزارش ایسنا، از هفته بیست و هشتم لیگ‌برتر فوتبال ایران، پرسپولیس و نفت تهران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی رودرروی هم قرار گرفتند. این دیدار در نیمه نخست با برتری مطلق پرسپولیس همراه بود اما این تیم نتوانست گلی را به ثمر برساند و در پایان این بازی با تساوی بدون گل در نیمه نخست تمام شد.

پرسپولیس تا پیش از این بازی با ۵۱ امتیاز در رتبه نخست و نفت تهران با ۴۲ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار داشتند و ادامه این نتیجه باز هم پرسپولیس را صدرنشین نگه می‌دارد.

وحید امیری و سعید لطفی از نفت تهران از سوی داور با کارت زرد مواجه شدند.

نیمه نخست

در دقیقه ۵، پرسپولیسی‌ها نخستین موقعیت خود را روی اشتباه بازیکنان نفت و از سمت چپ دفاع این تیم به دست آوردند که مهدی طارمی تا مقابل محوطه شش قدم پیش رفت اما پاس محکم او با طی کردن عرض زمین از دروازه بیرانوند دور شد.

در دقیقه ۷، فرشاد احمدزاده، از سمت چپ زمین نفت، کرنر تیمش را ارسال کرد که بیرانوند در موقعیتی خطرناک توپ را بار دیگر به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸، بار دیگر کرنر پرسپولیس را محسن مسلمان از سمت راست دفاع نفت ارسال کردند که در شلوغی محوطه جریمه توپ مقابل پای احمدزاده افتاد اما او با بی‌دقتی توپ را به بالای دروازه زد.

در دقیقه ۱۴، مهدی طارمی سانتری را به مقابل محوطه شش قدم فرستاد که امید عالیشاه با پرشی بلند، توپ را با ضربه سر به تور کنار دروازه زد.

در دقیقه ۲۷، یک بار دیگر پرسپولیسی‌ها به وسیله پاس بلند بابک حاتمی به محوطه جریمه نفت تهران موقعیتی را ایجاد کردند که پاس رو به عقب علیپور را مهدی طارمی با ضربه قدرتمند روی پا به بالای دروازه زد تا آه از نهاد هواداران این تیم بلند شود.

در دقیقه ۳۷، بازیکنان پرسپولیس ضربه خطایی را روی دروازه نفت ارسال کردند که مدافع این تیم توپ را به اشتباه دفع کرد و در آستانه ورود به دروازه، بیرانوند با واکنشی خوب توپ را راهی کرنر کرد.

این بازی زیبا و تهاجمی، در پایان ۴۵ دقیقه نخست بدون گل تمام شد.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، بابک حاتمی، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ، محمد انصاری، محسن مسلمان، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی طارمی

ترکیب نفت: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، سید جلال حسینی، سیامک کورشی، حمید بوحمدان، وحید امیری، وحید حمدی نژاد، سعید لطفی، محمد دانشگر، ایمان مبعلی و علی قربانی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.