کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز معتقد است تیمش می‌تواند خیلی زود به لیگ برگشته و یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی شود.

مرتضی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد نتایج دور از انتظاری که تیمش در چهار بازی ابتدای فصل کسب کرده است، گفت: البته نتایج خوب نبود، اما این‌طور هم نبود که بگوییم همه را ناامید کرده باشد، چون زحمات زیادی کشیدیم، ولی بدشانسی هم آوردیم، وگرنه شرایط می‌توانست بهتر از اینها باشد.

وی ادامه داد: با این حجم بالای تغییرات که پشت سر گذاشتیم، مشخص بود برای هماهنگی باید زمان بیشتری را صرف کنیم، ولی همه ما مطمئن بودیم در طول فصل شرایط‌مان بهتر خواهد شد. به‌عنوان مثال در بازی مقابل ذوب‌آهن مشخص بود تیم‌مان به لحاظ بدنی و تاکتیکی پیشرفت داشته است، ولی بدشانسی آوردیم.

اسدی با اشاره به وضعیت جدول رده‌بندی افزود: هنوز هیچ اتفاقی در لیگ رخ نداده و تیم‌هایی مثل گسترش فولاد که امتیاز از دست داده‌اند، می‌توانند شرایط بهتری پیدا کنند. ماجرای تیم ما، با سایر تیم‌ها متفاوت است، زیرا یک دوره بدنسازی بسیار سنگین را پشت سر گذاشته‌ایم که می‌تواند در طول فصل به ما کمک کند. باز شدن بدن‌ها با سرعت کمی اتفاق می‌افتد و سنگینی بازیکنان ما در چهار هفته اول، به‌همین خاطر بود. از طرفی همیشه تیم‌های فراز کمالوند در امتیازگیری کند عمل می‌کنند، ولی وقتی روی غلتک می‌افتند، هر حریفی را از پیش رو برمی‌دارند.

کاپیتان گسترش فولاد با بیان اینکه نمی‌خواهد توقعات از تیمش بالا باشد، گفت: پتانسیل تیم‌مان بالاست و باید بلندپروازی داشته باشیم. من معتقدم تیمی که ساخته شده، توانایی حضور در جمع مدعیان قهرمانی را دارد. به‌خصوص در این لیگ که تعداد تیم‌های متوسط در آن زیاد است. ما می‌خواهیم اول شرایط امتیازگیری‌مان را تغییر دهیم و سپس نیم‌نگاهی به ساختن جایگاه خود داشته باشیم. تیم اصلی گسترش را در نیم‌فصل دوم خواهیم دید، وقتی امتیازات ارزش طلا پیدا می‌کند، ما نیز درخشان‌تر ظاهر می‌شویم و آن موقع ثابت می‌شود آیا تیم‌مان توانایی کسب سهمیه را دارد و می‌تواند در زمره مدعیان قهرمانی باشد یا نه. از نظر من، کسب عنوان قهرمانی دور از دسترس نیست به شرط اینکه همه بازیکنان تیم ما به این موضوع فکر کنند که می‌توانند قهرمان لیگ شوند.

اسدی در پایان تصریح کرد: برای تیم ملی کشورم آرزوی سربلندی و کسب بهترین نتیجه ممکن مقابل چین را دارم. آرزوی همه ما، رفتن به جام جهانی است که با توجه به گروهی که در آن هستیم، می‌توانیم به خواسته‌مان برسیم. تیم، متحول شده و اگر خدا بخواهد با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران، تیم ملی ایران برای پنجمین بار عازم جام جهانی خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.