مدیرعامل باشگاه ملوان گفت:‌ از همه دوستان خواهش می‌کنم تا کمک کنند ملوان به آرامش و موفقیت برسد.
مسعود معمایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: من بارها از صادق درودگر تشکر کردم و گفتم مدیریت یک باشگاه زحمات زیادی دارد و هیچ‌وقت هم زحمات درودگر را نادیده نگرفتم. اما هر مدیری برای رسیدن به هدف روش خاص خود را دارد و اینگونه نیست که همه مدیران به یک شکل عمل کنند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا رسانه‌ها تشکر من از درودگر را کمرنگ کردند. در نهایت من امیدوارم ملوان همواره در آرامش به کار خود ادامه دهد و اگر هم اتفاقی افتاده من از صادق درودگر به نوبه خودم عذرخواهی می‌کنم و از او می‌خواهم که با راهنمایی‌هایش ما را کمک کند تا ادامه دهنده کارهای او در ملوان باشیم.

مدیرعامل ملوان تصریح کرد: ناخدا غلامی بیانیه‌ای را منتشر کرد که باعث آزردگی خاطر درودگر شده است. من از درودگر بابت این مسئله عذرخواهی می‌کنم.

معمایی با اشاره به صحبت‌های سیروس محجوب در گذشته، گفت: سیروس محجوب مالک مستعفی باشگاه هم بارها در مورد واژه خیانت و صحبت‌هایی که مطرح شده توضیح داد و محجوب تأکید کرده که به هیچ عنوان منظور او از خیانت صادق درودگر نبوده است و حتی از زحمات او هم تشکر کرده. من هم از همه دوستان خواهش می‌کنم که به ما کمک کنند تا ملوان به آرامش و موفقیت برسد.

وی در مورد وضعیت سیروس محجوب گفت: فردا جلسه‌ای در این رابطه داریم و به دنبال راهکاری با مسئولان هستیم تا شرایط را برای ماندن محجوب در ملوان آماده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.