مدافع کانادایی بایرن مونیخ درباره احتمال پیوستنش به پرافتخارترین باشگاه اروپا در تابستان پیش‌رو، صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلفونسو دیویس که در جریان شکست ۲ بر یک شب گذشته (چهارشنبه) رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا تک‌گل باواریایی‌ها را به ثمر رساند و با قبول شکست ۴ بر ۳ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت از رسیدن به فینال بازماندند، درباره شایعات مطرح شده درباره احتمال حضور در پرافتخارترین باشگاه اروپا در تابستان پیش‌رو صحبت کرد.

دیویس که شب گذشته اولین گل دوران حرفه‌ای‌اش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و دومین گلش در رقابت‌های مختلف فصل جاری را برای بایرن به ثمر رساند، در پاسخ به این پرسش که «آیا فصل بعد برای رئال مادرید در برنابئو بازی خواهی کرد؟»، گفت: در حال حاضر مدیر برنامه‌هایم با باشگاه بایرن مونیخ در حال صحبت است. در نهایت هر اتفاقی بیفتد، من قدردان بایرن هستم.

این مدافع کانادایی ۲۳ ساله که در جریان بازی شب گذشته با رئال مادرید با کارلو آنچلوتی خوش و بش گرمی کرد، تنها یک فصل دیگر از قراردادش با بایرن مونیخ باقی مانده و گفته می‌شود با رئال مادرید به توافق رسیده است.

آلفونسو دیویس که در سال ۲۰۱۸ از ونکوور وایت‌کپس کانادا جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست، تاکنون در ۱۹۳ بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفته و آمار ۱۰ گل‌ زده و ۳۰ پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

او تاکنون با بایرن مونیخ ۱۳ قهرمانی در رقابت‌های مختلف را تجربه کرده که می‌توان به پنج قهرمانی در بوندس‌لیگا، دو قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.