از نگاه سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز تیمش در مصاف با فولاد خوزستان به لحاظ تاکتیکی و فیزیکی فوق‌العاده عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری در نشست خبری پس از برد ۲ بر صفر تراکتور مقابل فولاد، با عذرخواهی بابت غیبت در نشست خبری قبل از بازی اظهار داشت: به هواداران‌مان و تک تک بازیکنان تراکتور تبریک می‌گویم که واقعاً به لحاظ تاکتیکی و فیزیکی فوق‌العاده عمل کردند و ما یک فوتبال تاکتیکی و باهوش در بخش دفاعی ارائه کردیم و سازماندهی دفاعی فوق‌العاده داشتیم.

وی افزود: شما مشاهده کردید با کاری که روی ضربات ایستگاهی کرده بودیم، شجاع خلیل‌زاده آن گل زیبا را زد. زمانی هم که فولاد دنبال جبران بود، با توجه به انتقال توپ خوبی که داشتیم، به گل دوم رسیدیم و کار را تمام کردیم. البته این باعث نمی‌شود که از بازی خوب فولاد تعریف نکنم. جایگاه فولاد در این جای جدول نیست. فولاد تیمی بسیار خوب و قابل احترام است و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره امیدواری تراکتوری‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: تلاش می‌کنیم که بازی به بازی جلو برویم و رتبه‌مان را ارتقا بدهیم و سهمیه بگیریم. البته جام حذفی هم خیلی مهم است.

مطهری در واکنش به این سؤال که به‌عنوان مربی در تیم ملی حضور داشت و همه بازی‌ها را رصد می‌کرد و مشکل فولاد را چه چیزی می‌داند، تأکید کرد: من تمام بازیکنانی که در ماتریس تیم ملی بودند و حتی خارجی‌ها را زیر نظر داشتم. درست است که برای تیم ملی به کار نمی‌آمدند، اما همه را زیر نظر داشتم و این یکی از وظایفم بود که نفرات خوب و شایسته را رصد کنم. اگر اجازه بدهید درباره فولاد صحبت نکنم. فقط گفتم که فولاد یک باشگاه خیلی خوب است که آکادمیک کار می‌کند و تیم بسیار قابل احترامی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.