کارشناس داوری با بیان اینکه در دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران پیام حیدری قضاوت خوبی داشته، گفت: در این بازی هیچ قضاوت اشتباهی نداشتیم و تصمیمات داور درست بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نوذر رودنیل کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با قضاوت پیام حیدری در این بازی اظهار داشت: اول از همه باید بگویم که این بازی اصلاً کیفیت نداشت و در حد لیگ برتر نبود. حیدری در این بازی تصمیمات کاملاً درستی داشت و کارت‌هایی هم که به بازیکنان نشان داد، درست بود.

او ادامه داد: در دقیق ۳۰ خطا روی دروازه بان استقلال درست بود که توسط داور گرفته شد. در دقیقه ۳۵، ۵۰ و ۶۳ هم صحنه‌هایی در محوطه جریمه دو تیم رخ داد که اصلاً پنالتی نبود و داور به درستی تصمیم گرفت.

رودنیل در ارتباط با صحنه‌ای که در نیمه اول بین مهرداد محمدی و شجاع خلیل زاده مهاجم و مدافع استقلال و تراکتور رخ داد، گفت: برخورد دست محمدی به صورت خلیل زاده آرام و کارت زرد کافی بود و اینکه گفته می‌شود بازیکن استقلال باید اخراج می‌شد، درست نیست.

کارشناس داوری در پایان افزود: در مجموع به حیدری بابت قضاوت و اینکه اصلاً از آوانتاژ استفاده نکرد، تبریک می گویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.