تیم فوتبال پورتو در دیداری که مهاجم ایرانی‌اش مدت کوتاهی در زمین بازی حضور داشت، پیروزی دو گله را با تساوی عوض کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیداری از هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر پرتغال یکشنبه شب پورتو تیم سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها میزبان اسپورتینگ لیسبون صدرنشین بود که این بازی با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

پورتو با گلزنی اوانیلسون در دقیقه ۷ شروع خوبی داشت و ۵ دقیقه به پایان نیمه نخست پپه اختلاف را به دو گل افزایش داد. در نیمه دوم اما همه چیز به سود اسپورتینگ تغییر کرد. هفت دقیقه پس از ورود مهدی طارمی به زمین بازی برای گرفتن جای اوانیلسون در ترکیب پورتو، تیم اسپورتینگ لیسبون در دقیقه ۸۷ توسط ویکتور گیوکرس یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. پورتو هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که گیوکرس دومین گل را هم برای میهمان لیسبونی به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند. با وجود ۱۰ نفره شدن اسپورتینگ در دقیقه ۹۰ با اخراج مارکوس ادواردز - بازیکنی که تنها چهار دقیقه از ورودش به میدان می‌گذشت - پورتو نتوانست سومین گل را بزند و در نهایت پیروزی را با تساوی عوض کرد.

این تساوی در حالی در کارنامه پورتو ثبت شد که این تیم در هفته جاری سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد. دو امتیازی که پورتو در این بازی از دست داد فاصله‌اش با بنفیکای رده دومی را نسبت به هفته گذشته به ۱۳ امتیاز افزایش داد و این در حالی است که تنها سه هفته دیگر به پایان فصل باقی مانده است.

اسپورتینگ لیسبون اما با این تساوی ۸۱ امتیازی شد و فاصله‌اش را با بنفیکای رده دومی به پنج امتیاز افزایش داد تا کماکان مدعی نخست قهرمانی در این فصل لیگ برتر پرتغال باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )