از نگاه پیشکسوت فوتبال اصفهان نتایج سپاهان در هفته‌های اخیر به گونه‌ای بوده است که می‌تواند شانس این تیم را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کاهش دهد.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان، اظهار داشت: برخلاف دربی‌های قبلی اصفهان، این بازی خیلی خوب نبود و کیفیت همیشگی را نداشت. سپاهان در نیمه دوم کمی بهتر بازی کرد و این موضوع تا قبل از به ثمر رساندن گل از روی نقطه پنالتی ادامه داشت، اما شاگردان مورایس بعد از پنالتی بازی بااحتیاطی را به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه افزود: طبیعت دربی اینطور است که هیچ تیمی نمی‌خواهد بازنده باشد، مخصوصاً به دلیل کری‌هایی که داخل خودشان است. اصلاً همه جای دنیا اینطور است. شرایط سپاهان خاص بود و برای اینکه از صدر جدول خیلی فاصله نگیرد، به سه امتیاز این مسابقه فوق‌العاده نیازمند بود، اما ذوب‌آهن بعد از دو تعویضی که داشت سه مرتبه به محوطه جریمه رقیب رسید و حملات آنها خیلی زهردار نبود.

پیشکسوت فوتبال اصفهان راجع به اینکه آیا پیروزی سپاهان در دربی اصفهان می‌تواند روند نتایج قبلی این تیم را متحول کند، تصریح کرد: به طور طبیعی برد می‌تواند روحیه‌بخش باشد. البته هنوز سپاهان با شیوه اول فصل یا نیم‌فصل اول بازی نمی‌کند. اگر سپاهان اینطور ادامه بدهد شاید در جایگاه پایین‌تری قرار بگیرد و حتی شاید کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم به مخاطره بیفتد. البته در فوتبال هیچ چیز مطلق نیست، اما این خطر در کمین سپاهان است.

«سپاهان بازیکنان بزرگی با دستمزدهای حرفه‌ای دارد، اما این بازیکنان در بزنگاه‌ها آنطور که انتظار می‌رفت نتوانستند به طلایی‌پوشان کمک کنند.»، کربکندی در واکنش به این جمله گفت: این سؤال مردم اصفهان هم هست، چرا که این تیم فاکتورهای کسب قهرمانی از جمله بازیکن، بودجه و امکانات را دارد و حرفه‌ای‌ترین باشگاه ایران است. این نوسانات برای ما هم معماست.

وی در مورد انتظار از ذوب‌آهن به دنبال پیروزی مقابل تراکتور، اظهار داشت: شاید یکی از دلایلی که روی عملکرد ذوب‌آهن در دربی اصفهان تأثیر داشت، پیروزی پُرگل مقابل تراکتور بود. به نظرم آنها در خواب نتیجه هفته گذشته قرار داشتند. با اینکه ذوب‌آهن در بازی‌های خارج از خانه شکست نداشت و خوب نتیجه گرفتند، مقابل سپاهان اولین شکست خارج از خانه خود را تجربه کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.