کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دروازه بان برزیلی تیم فوتبال نساجی با اینکه در میانه های نیم فصل دوم به این تیم اضافه شد اما توانسته آمار خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی روز گذشته جمعه ۳۱ فروردین، در دیداری حساس موفق شد تراکتور را در خانه با یک گل از پیش رو بردارد تا ۳ امتیاز این بازی خانگی از آن شاگردان ساکت الهامی شود. نساجی در حالی بازی خود را پیروز شد که کماکان در منطقه سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارد و برای فرار از قعر جدول با ۳ تیم جنوبی صنعت نفت، استقلال خوزستان و فولاد در رقابت است.

«لوان پولی» دروازه بان برزیلی نساجی که پس از دیدار با آلومینیوم در هفته بیست و یکم به این باشگاه پیوست در دو بازی اخیر نساجی برابر دو تیم بالانشین سپاهان و تراکتور عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته با سیوهای خود بارها دروازه نساجی را نجات دهد.

این دروازه‌بان تاکنون در ۳ بازی برای نساجی به میدان رفته است که فقط برابر ملوان گل دریافت کرده و در دو بازی مهم دیگر برابر سپاهان و تراکتور توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد و از سوی سایت‌های آماری عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز کسب کند.

قرارداد «پولی» با نساجی تا پایان فصل است اما با توجه به عملکرد خوبی که داشته، کادر فنی این تیم رضایت خود را از این دروازه‌بان برزیلی اعلام کرده و در همین حال مسوولان این باشگاه قصد دارند تا قرارداد دروازه‌بان برزیلی خود را تمدید کنند اما همه این مسایل با توجه به دیدارهای حساس و باقی مانده نساجی در لیگ برتر به پایان فصل موکول شده است. نساجی در ۶ هفته باقی مانده تا پایان فصل بیست و سوم به ترتیب باید رو در روی تیم‌های ذوب آهن، پرسپولیس، استقلال خوزستان، استقلال تهران، هوادار و فولاد خوزستان قرار گیرد که امتیازات این بازی‌ها برای نساجی بسیار حیاتی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.