کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

یک مقام ارشد دولت فرانسه به خبر جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آملی اودیا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه درباره احتمال جدایی کیلیان امباپه، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن و حضور در بازی‌های المپیک پاریس صحبت کرد.

کاستردا گفت: امباپه پیش از این اعتبار باورنکردنی به ما داده است، او الهام‌بخش لیگ یک فرانسه و همه ما بوده است. بدیهی است که ما همچنان ناراحت هستیم، زیرا می‌خواهیم امباپه را بیشتر در زمین کشورمان ببینیم و بازی او را بیشتر تماشا کنیم.

وزیر ورزش فرانسه فرانسه افزود: امباپه باید به ساختن حرفه خود ادامه دهد، او انتخاب خود را می‌کند. چیزی که می‌خواهم بگویم این است که او کاپیتان ما در تیم ملی فرانسه باقی می‌ماند و من واقعاً می‌خواهم که در بازی‌های المپیک بازی کند.

پیش از این گزارش شده بود امباپه در هفته اول فوریه ۲۰۲۴ با رئال مادرید قرارداد ۵ ساله‌ای امضا کرده است. حضور او در بازی‌های المپیک پاریس به دلیل سیاست باشگاه مادریدی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.