سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از برتری در دربی اصفهان گفت: زمانی که زمین را ترک می‌کردم، صورتم مثل یک بازنده بود، اما بازی را نباختم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس بعد از برتری یک بر صفر تیمش در دربی اصفهان اظهار داشت: یک دربی که با احساسات روبه‌رو بود و البته بازی ساده‌ای نبود. همچنین ما یک ثبات را بالاخره از خودمان نشان دادیم. ذوب‌آهن و بازیکنانش هم به دلیل اتفاقاتی که برای ما افتاده بود، یک برتری به لحاظ احساسی داشتند، اما می‌توانم به بازیکنانم بابت تلاشی که کردند و کنترلی که روی بازی داشتند و همچنین اتفاقاتی که در دو دیدار اخیر افتاده بود و توانستند آنها را کنترل کنند و امروز توانستیم یک بر صفر برنده شویم، تبریک بگویم. فکر می‌کنم لیاقت این برد را داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درمورد وضعیت تیمش و همچنین شعارهای اعتراضی که امروز هواداران می‌دادند، گفت: به‌عنوان یک سازمان حرفه‌ای ما باید بتوانیم از پس این مشکلات بربیاییم. چیزی که مهم است، این است که باید روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم و بهترین عملکردمان را ارائه کنیم؛ حتی با تمام این اتفاقاتی که در کنارش وجود دارد. ما آرزو می‌کردیم که حمایت بیشتری را داشتیم، اما وقتی هم که نداشته باشیم، باز باید کارمان را به‌صورت حرفه‌ای انجام بدهیم و تمام تلاش‌مان را برای بردن به کار بگیریم. اگر نگاه می‌کردید، حتی خودِ من زمانی که زمین را ترک می‌کردم، صورتم مثل یک بازنده بود، اما بازی را نباختم.

وی در پایان تصریح کرد: می‌توانم از هوادارانی که تیم را تشویق کردند، تشکر کنم. درک می‌کنم که شرایط ساده‌ای نیست، اما باور دارم که همه چیز قابل تغییر است. حتی زمانی که برنده شوید، باز هم یکسری افراد هستند که ضد شما هستند و حمایت نمی‌کنند و من باید به همه این تفاوت‌ها احترام بگذارم. فکر می‌کنم اولین بار نیست که چنین اتفاقی در این باشگاه رخ می‌دهد. شاید زمانی هم باشد که اسم مرا صدا می‌زنند، اما وقتی که یک سرمربی دیگر روی نیمکت سپاهان است. خوشبختانه نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است، چرا که نه، در آینده. به نظرم برای اینکه بالا بیاییم، نباید پای‌مان را روی کسی بگذاریم. باید با هم باشیم و من با هم بودن را خیلی بیشتر قبول می‌کنم. من یک فرد قابل احترام هستم و آرزو می‌کنم که آن ارزش درست را برای همه داشته باشید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.