کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک تیم فوتبال ملوان مدعی است، شاگردان مهدی تارتار در فصل جاری لیگ برتر چشم به جایگاه سپاهان دارند و می‌خواهند در بین بالانشینان جدول باشند.

پویا پورعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما در مجموع بازی خوبی انجام دادیم، خصوصاً در نیمه دوم که فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم، اما در نهایت پرسپولیس از موقعیت‌ها بهتر استفاده کرد و برد. البته گل آنها آفساید بود و یک پنالتی برای ما گرفته نشد. در ضمن سروش رفیعی یا امید عالیشاه باید اخراج می‌شدند.

هافبک تیم فوتبال ملوان در ادامه خاطر نشان کرد: ما به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم و بابت اشتباهات داوری خیلی ضرر کردیم، در ضمن فکر می‌کنم ما خودباوری لازم برابر پرسپولیس را نداشتیم و آنها از تجربه‌شان استفاده کردند. متأسفانه اشتباهات داوری اجازه نداد از پرسپولیس امتیاز بگیریم و دست خالی زمین را ترک کردیم.

وی در مورد بازی تیمش برابر سپاهان تصریح کرد: ما میزبان هستیم و این یک بازی شش امتیازی برای ما محسوب می‌شود. ما چشم به جایگاه سپاهان در جدول داریم و در این مسابقه محکوم به برد هستیم. البته سپاهان تیم کوچکی نیست و می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم، ولی امیدواریم با حمایت هواداران برنده شویم.

پورعلی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شود، اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس شانس اول قهرمانی است، چون کیفیت فنی بالایی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.