کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

یکی از بازیکنان تیم فوتبال منچستریونایتد که در مسیر بازگشت به خانه، از هم‌‌تیمی‌هایش جدا مانده بود با کمک پلیس خودش را به آنها رساند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی شب گذشته (پنجشنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه فاینورد هلند در دور نخست مرحله گروهی لیگ اروپا با اتفاق جالبی همراه شد.

در پایان این بازی که با پیروزی یک بر صفر نماینده هلند خاتمه یافت، یکی از بازیکنان منچستریونایتد که به صورت تصادفی برای دادن تست دوپینگ انتخاب شده بود، بلافاصله پس از بازی نتوانست نمونه خود را تحویل مسئولان کمیته مبارزه با دوپینگ اتحادیه فوتبال اروپا بدهد و به همین دلیل از اتوبوسی که هم‌تیمی‌هایش را به سمت فرودگاه روتردام می‌برد جا ماند.

تصور می‌شد این بازیکن که هنوز نامش فاش نشده است، از پرواز تیمش به سمت منچستر جا بماند اما او با یک کمک غیرمنتظره توانست به موقع خودش را به فرودگاه برساند. یکی از مأموران پلیس روتردام که از ماجرای رخ داده برای بازیکن من‌یونایتد مطلع شده بود، او را با موتور خود به فرودگاه رساند تا از پرواز جا نماند و به این ترتیب لطف بزرگی در حق او انجام داد.

این مأمور پلیس پس از رساندن بازیکن شیاطین سرخ به فرودگاه در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: پایان مأموریت. یکی از بازیکنان منچستریونایتد، درست پیش از بلند شدن پرواز خودش را به فرودگاه رساند. او نتوانسته در مرکز کنترل دوپینگ نمونه‌اش را تحویل بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.