کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی تیم فوتبال پرسپولیس از پیروزی این تیم برابر الدحیل ابراز خرسندی کرد و گفت: این موفقیت را به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که این دیدار با برتری ۳ بر یک پرسپولیس به پایان رسید. سیدجلال حسینی(۵۷)، حسین البریک (گل به خودی ۷۶) و گادوین منشا(۷۸) برای پرسپولیس گل زدند. کریم بوضیاف(۳۳) برای الدحیل گل زد.

زلاتکو ایوانکوویچ که به دلیل غیبت برانکو به نشست خبری آمده بود در مورد این بازی گفت: خیلی خوب است که بعد از این برد در کنفرانس حاضر شویم و با خبرنگاران صحبت کنیم. شاهد بهترین بازی پرسپولیس در یکسال اخیر بودید.

مربی پرسپولیس ادامه داد: نیمه اول یک گل خوردیم اما در بین دونیمه قرار بر این شد که فشار روی حریف را همچنان ادامه دهیم و در دوئل ها فشار را بیشتر کنیم و گردش توپ را حداکثر کنیم. البته واقعا نمی توانستیم تضمین کنیم سه گل می زنیم. اما هدفمان این بود یکپارچه ببریم و هوادارانمان را شاد کنیم.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس امروز طوری بازی کرد که افتخار ایران شد. به افتخار هوادارانش بازی کرد. از هر لحاظ برتر از الدحیل بودیم. انرژی بی نظیری را بازیکنان در زمین گذاشتند. با وجود اینکه گل اول را خوردیم خوب بازگشتیم. در این بازی نقش کاپیتان تیم خیلی مهم بود.

ایوانکوویچ تصریح کرد: شانس همیشه با شجاعان است و ما هم این موضوع را ثابت کردیم. از طرف کادرفنی بابت تمام تلاشی که بازیکنان پیاده کردند تشکر می کنم. ما فصل را بدون سه بازیکن اصلی خودمان شروع کردیم و با بازیکنان قبلی ادامه دادیم. گفتن این جمله یعنی چقدر تلاش کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.