عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: شایسته برد برابر الدحیل بودیم و توانستیم با شکست این تیم پرقدرت به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل روغنی پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر الدحیل قطر در ورزشگاه بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم در این پیروزی شیرین به دور بعد صعود کنیم.

وی تاکید کرد: شاید پس از گلی که از الدحیل دریافت کردیم همه فکر می کردند که ما شکست خواهیم خورد و به دور بعد صعود نمی کنیم. اما بازیکنان ما در نیمه دوم تمام توان خود را به کار بستند و با غیرت ایرانی و حمایت همه هواداران توانستیم این تیم پرقدرت را شکست دهیم.

روغنی خاطرنشان کرد: پرسپولیس شایسته این برد بود و توانست به شایستگی اش هم دست پیدا کند. خوشحالم که از فردا باید به فکر دیدار برابر السد یا استقلال تهران باشیم. فکر می کنم اگر استقلال بتواند السد را شکست بدهد هواداران دو تیم یک دربی استثنایی را تماشا خواهند کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: به بازیکنانمان پاداش خوبی خواهیم داد و از آنها بابت زحماتی که در این دیدار کشیدند تشکر می کنیم. همچنین از هوادارانمان هم ممنون هستم که یک شب فراموش نشدنی را در ورزشگاه آزادی رقم زدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.