با پیروزی ساوتهمپتون و بورنموث هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس ادامه یافت.

به گزارش ایسنا، سی‌امین هفته رقابت های لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۲ دیدار ادامه یافت که در یکی از مهمترین دیدارها ساوتهمپتون در خانه به دیدار استوک سیتی رفت و با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید تا برنده جدال دو تیم میانه جدولی باشد.

در این دیدار ابتدا گراتزیانو پله که شانس زیادی برای حضور در یورو ۲۰۱۶ به عناون مهاجم ثابت تیم ملی ایتالیا دارد در نیمه نخست توانست دو بار برای تیمش گلزنی کند تا نیمه نخست با برتری دو گله ساوتهمپتون به پایان برسد ولی در نیمه دوم مارکو آرناتوویچ موفق شد یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد تا این دیدار با برتری دو بر یک مهمان به پایان برسد. همپچنین سادیو مان، مهاجم ساوتهمپتون در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا تیم مهمان با یک بازیکن کمتر بازی را به پایان ببرد و این بازیکن نیز ۳ بازی بعدی تیمش را از دست بدهد.

در دیگر دیدار تیم پرنوسان بورنموث توانست با نتیجه ۳ بر ۲ سوانسی را از پیش روی بردارد.

در دیدارهای این هفته بازی لیورپول و چلسی که قرار بود فردا برگزار شود به دلیل حضور چلسی در جام حذفی به زمان دیگری موکول شد. با این حال فردا یکشنبه تیم دوم جدول، تاتنهام باید در خانه آستون ویلا به میدان برود که این دیدار تقابل تیم بالای جدول با تیم قعرنشین است.

فردا همچنین در ادامه جام حذفی انگلیس تیم بحران زده منچستریوناید بعد از شکست برابر لیورپول در لیگ اروپا به دیدار وستهام خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.