سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: ما در گلزنی مشکل داریم و با بازیکنان متوسط نمی‌شود کار بزرگی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، فراز کمالوند پس از باخت تیمش برابر ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: علیرغم اینکه از کیفیت فنی بازیکنانم راضی هستم اما معتقدم که در ۲ دیدار گذشته هر کاری کرده‌ایم به جز گل زدن که ما نمی‌توانیم از بازی تاکتیکی که ارائه می‌دهیم بهره ببریم.

وی افزود: ما امروز بازی خوب، منطقی و هجومی را ارائه دادیم اما متأسفانه به فوتبال زیبا و هماهنگ امتیاز نمی‌دهند، عدم گلزنی ما در چند دیدار گذشته مشکل بزرگی محسوب می‌شود که من امیدوارم بتوانیم با تمرین زیاد این مشکل را حل کنیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد با اشاره به گل بچه‌گانه‌ای که این تیم دریافت کرد، گفت: شاید مسابقات جام‌حذفی فرصتی برای تیم ما بود تا بتواند نواقص خود را رفع کند، علیرغم اینکه ما در درون دروازه مشکل داریم اما مشکل اصلی ما در خط حمله و بحث گلزنی است.

کمالوند تصریح کرد: برخی از بازیکنان ما در سطح متوسط قرار دارند و ما با بازیکنان متوسط نمی‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

وی در خصوص مشکلات تیمش در بحث گلزنی گفت: همه مشکلات ما در خط حمله است که امروز نیز از این ناحیه ضربه خوردیم اما ذوب‌آهن بازیکنان بزرگی دارد که قدر فرصتها را می‌دانند.

سرمربی تیم گسترش فولاد تأکید کرد: امیدوارم بازیکنانم با تمرینات زیاد بتوانند این مشکل را حل کرده و در دیدارهای آینده در گلزنی نیز موفق باشند.

کمالوند در مورد بازیکنان سال گذشته تیمش، تصریح کرد: ما امسال پیمنتای ۳۳ ساله را از دست دادیم که به جای وی داریوش شجاعیان را جذب کردیم که چندین سال از او جوان‌تر است.

وی افزود: تیم امسال ما نسبت به سال گذشته قوی‌تر است اما ما محدودیت بودجه داریم و نمی‌توانیم برای جذب یک بازیکن هزینه میلیاردی بگذاریم.

سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: باید با واقعیت‌ها کنار بیاییم و با داشته‌هایی که داریم جلو برویم. همه تیم‌ها ضعف دارند و تیم ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کمالوند تصریح کرد: باید سعی کنیم بازیکنانمان را با شرایط وفق بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.