رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر با بیان اینکه هیچ بلیت‌فروشی در ورزشگاه آزادی صورت نمی گیرد، گفت: هواداران بدون بلیت به ورزشگاه نیایند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا بهروان پیش از آغاز دیدار استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران در ورزشگاه آزادی گفت: امیدوارم بازی امروز به خوبی برگزار شود. ما شب گذشته در ورزشگاه حضور داشتیم تا تمهیدات لازم را در برای این دیدار بیاندیشم و شرایط را برای مسابقه فراهم کنیم.

وی افزود: خوشبختانه بلیت فروشی هم کاملا از طریق سامانه انجام شد و از هوادارانی که تا الان بلیت تهیه نکردند می‌خواهیم دیگر به ورزشگاه نیایند. تمام بلیت‌ها به صورت الکترونیکی فروخته شده است. ورزشگاه آزادی پر خواهد شد و امیدوارم هواداران نیز از شرایط راضی باشند و خوشحال ورزشگاه را ترک کنند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تمام بلیت ها از طریق سامانه به فروش رفته اما متاسفانه من دیدم برخی بازار سیاه از طریق سامانه های دیگر راه انداخته اند و این فرهنگ غلط است. ما از هر شماره ملی یک کارت صادر می کنیم و نمی دانم این افراد چگونه از فرصت استفاده می کنند.

وی در خصوص اینکه بلیت بخشی از طبقه دوم ورزشگاه آزادی در محیط ورزشگاه به فروش می رسد، گفت: من این را تایید نمی کنم و هیچ بلیت فروشی در ورزشگاه نداریم.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در خصوص اینکه شورای تامین با برگزاری دربی در ساعت ۱۶ مخالفت کرده، گفت: این گونه نبود و از اول هم ما برای مسابقه روی ساعت ۱۷ نظر داشتیم و طبق برنامه بازی را برگزار می کنیم.

بهروان خاطرنشان کرد: همچنین ما تمهیداتی اندیشیدیم و ۲۵ پزشک را در ورزشگاه مستقر کردیم تا خدایی نکرده از اتفاقات احتمالی جلوگیری شود، همچنین چند آمبولانس در محیط ورزشگاه مستقر هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.