سرمربی بارسلونا شرایط مهاجم اروگوئه ای تیمش را خوب خواند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس بارسلونا شنبه در هفته بیست و نهم لالیگا با ۶ گل ختافه را شکست داد. لیونل مسی نیمار (دوبار)، مونیر حدادی و آردا توران گل های آبی اناری ها را به ثمر رساندند.

لوییس انریکه پس از این پیروزی پرگل گفت: رافینیا تقریبا به آمادگی کامل رسیده است. تقریبا همه بازیکنان شرایط بازی را دارند و دقایقی فرصت بازی پیدا خواهند کرد. این شرایط برای تیمی که درحال رقابت است خوشایند است. سطح بالای بازیکنان لحظات شیرینی را برای تیم رقم زده و باعث شده است همه بازیکنان اعتماد به نفس بالایی داشته باشند.

سرمربی بارسلونا درباره دیدار با دونگا به منظور حضور نیمار در کوپا آمه‌ریکا و المپیک ریو اظهار کرد: هر دو به دنبال بهترین گزینه برای نیمار هستیم. هر زمان به نتیجه رسیدیم آن را اعلام خواهیم کرد. از همه بهتر توافق بین هر دو طرف است.

انریکه در مورد استراحت دادن به لوییس سوارس گفت: سرمربی بارسلونا بودن خیلی عجیب است. زمانی که بازیکنی را تعویض می کنم می پرسند که چرا این کار را کرده ام. زمانی که او را در ترکیب قرار نمی دهم می پرسند چرا او را بازی نمی دهید. سوارس در وضعیت خیلی خوبی به سر می برد. امروز بازی نکرد چون ۸۵۰ هزار بار و ۸۵۰ هزار دقیقه برای بارسلونا بازی کرده است و من تصمیم گرفتم بهتر است به میدان نرود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.