سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: تمامی مشکلاتی که ما داریم در خط حمله است و امیدوارم در آینده حل شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فراز کمالوند پس از شکست گسترش فولاد مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: در ۲ بازی اخیر همان طور که مشاهده کردید بازی‌های خوبی ارائه کردیم اما در ضربات پایانی مشکلات زیادی داشتیم که باعث شد تا ذوب‌آهن با گل رجب‌زاده به مرحله بعدی صعود کند.

وی افزود: تیم گسترش در این دیدار فوتبال خوب و منطقی را به نمایش گذاشت. هماهنگی بسیار خوبی داشتیم که حتی پاس‌هایمان به خوبی به دیگر بازیکنان می‌رسید اما متاسفانه همان طور که گل‌محمدی گفت در ضربات پایانی مشکل داشتیم اما سعی می‌کنیم که برای دیدار هفته هفتم مقابل استقلال اهواز این مشکل را برطرف کنیم.

سرمربی گسترش فولاد تاکید کرد: شاید جام حذفی فرصت خوبی باشد که بازیکنانمان نیز بتوانند مشکلات خود را حل کنند. سطح بودجه باشگاه گسترش فولاد مشخص است و همان طور که سازمان لیگ اعلام کرده است ۸ میلیارد تومان است و نمی‌توانیم با این بودجه بازیکنان بزرگ و میلیاردی بخریم اما به نظرم می‌توان با بازیکنان متوسط هم کارهای بزرگ انجام داد.

وی تاکید کرد: همه مشکلات ما در خط حمله است که باید به هر شکل ممکن آن را حل کنیم. همان طور که می‌دانید ذوب‌آهن بازیکنان بزرگی دارد. ما به جای پیمنتا هافبک فصل گذشته خود که ۳۳ سال داشت، داریوش شجاعیان را آوردیم که ۱۰ سال از او جوان‌تر است به نظرم تیم ما امسال نسبت به فصل قبل پیشرفت کرده است و از لحاظ فنی هم قدرتمند هستیم اما همچنان محدودیت بودجه‌ای داریم که نمی‌توانیم بازیکنی همانند ادینهو که گلزن است بخریم.

کمالوند در خصوص جکسون خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات فنی و همچنین برای صرفه‌جویی در هزینه‌های باشگاه مجبور شدیم با وی تسویه حساب کنیم و در روزهای آینده از تیم جدا خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.